HLSM w TOP WOMAN

Łucja Rosiak i Sales Team wezmą udział w rywalizacji konkursowej.

Top Woman in Real Estate

HLSM już po raz drugi bierze udział w konkursie Top Woman in Real Estate. W tym roku także wystartujemy w wyścigu o nagrody!

Konkurs przeznaczony jest dla kobiet działających w branży nieruchomości i budownictwa, które w ubiegłym roku odniosły sukces lub wyróżniły się na tle innych. Taką osobą jest z pewnością Łucja Rosiak.

 

Łucja Rosiak jest Top Woman 

Top Woman in Real Estate

Najlepszą rekomendacją Łucji jest skuteczność jej działań, potwierdzona sfinalizowaniem w minionym roku rekordowych pod względem wartości transakcji na rynku nieruchomości premium w Polsce. Korzystając z unikalnej bazy kontaktów oraz własnych doświadczeń, doprowadziła do zakończenia sprzedaży wszystkich z 236 apartamentów w budynku uchodzącym za najlepszy adres w Warszawie, jakim jest kultowy już dziś wysokościowiec Cosmopolitan Twarda 4, zaprojektowany przez światowej sławy architekta Helmuta Jahna. Tym samym Cosmopolitan to pierwsza i jedyna wieża mieszkalna w Polsce, w której wszystkie apartamenty zostały sprzedane!

Warta podkreślenia jest konsekwentnie prowadzona przez Łucję polityka sprzedaży, a także niestandardowe działania marketingowe, w których brała aktywny udział. Dobre tempo sprzedaży apartamentów w Cosmopolitan, to w dużej mierze efekt konsekwentnie prowadzonej przez nią strategii – ceny w apartamentowcu były weryfikowane tylko w górę. W ciągu 4 ostatnich lat wzrost ten wyniósł 25 procent. Najdroższe apartamenty zostały sprzedane w cenie nawet do 45 tysięcy zł za mkw. Średnia cena w ostatnich miesiącach przekroczyła 39 tysięcy zł za mkw. W sumie za 10 najdroższych apartamentów sprzedanych w Cosmopolitan nabywcy zapłacili ponad 104 miliony zł. W latach 2015 – 2019 wśród 100 luksusowych apartamentów z najwyższą ceną za metr kwadratowy w Warszawie, 82 zostały sprzedane w Cosmopolitan – większość z nich osobiście przez Łucję. Unikalna promocja budynku poprzez sztukę, której orędowniczką była Łucja, przyczyniła się do sukcesu sprzedaży.

W 2019 roku Łucja sfinalizowała kilkadziesiąt transakcji, z których wyróżnić trzeba sprzedaż apartamentu z sektora nieruchomości premium zlokalizowanego w rezydencji Park Lane przy Łazienkach Królewskich w Warszawie za rekordową kwotę kilkunastu milionów złotych.

Styl pracy Łucji jest zupełnie wyjątkowy. Kompetentna, konsekwentna, inteligentna i profesjonalna, działa z ogromnym wdziękiem. Jest prawdziwym partnerem dla najzamożniejszych i najbardziej wymagających inwestorów z pierwszej 100 najbogatszych ludzi w Polsce. Oprócz zdolności negocjacyjnych i profesjonalnego biznesowego podejścia do każdego podmiotu sprzedaży, jest jednocześnie doskonale wykształconą humanistką, biegle władającą kilkoma językami. Ponieważ inspiruje ją poznawanie innych kultur, każdą wolną chwilę spędza w podróży.

 

Teamwork makes the dream work

Top Woman in Real Estate

 

Poza kandydaturą Łucji, HLSM zgłasza do konkursu także Sales Team w kategorii Best Team. Warto podkreślić, że Team pracuje razem efektywnie od 5 lat w niezmienionym składzie: Łucja Rosiak, Katarzyna Biela, Izabela Głowacka, Tomasz Żywot, Adrian Czajewski, Magdalena Zabielska, Katarzyna Zabielska, Joanna Żywot. Wyróżnia ich doskonała znajomość potrzeb Klientów premium, oparta na wynikach raportów o rynku nieruchomości w Polsce i własnym, wieloletnim doświadczeniu. Profesjonalizm i konsekwencja działań, idące w parze z indywidualnym podejście do każdego zadania, dają spektakularne rezultaty. W minionym roku Team sprzedał nieruchomości ze swojego portfolio za kwotę blisko 100 mln zł. Ostatnim dużym sukcesem Sales Teamu HLSM było zakończenie sprzedaży Cosmopolitan. Działania Teamu są niezwykle efektywne, a baza kontaktów – imponująca. Sales Team odbył 3000 spotkań z Klientami, ponad 35 000 rozmów telefonicznych i wysłał ponad pół miliona e-maili. Team zdobył prestiż i uznanie na rynku, a także zaufanie Klientów, zabierając ich w podróż do świata ekskluzywnych wydarzeń i wyjątkowych spotkań. Wśród nich: wystawy obrazów Wojciecha Fangora, Meli Muter, wernisaż fotografii Ryszarda Horowitza, czy kolaży Wisławy Szymborskiej, które odbywały się w spektakularnych przestrzeniach na 42. piętrze apartamentowca Cosmopolitan. Niestandardowe działania, promujące nieruchomości premium poprzez kulturę i sztukę, wyróżniają zespół i stanowią jego atut.

Team pracuje przy często nagradzanych projektach, jak Cosmopolitan, wyróżniony m.in. Nagrodą Architektoniczną Prezydenta m. st. Warszawy. Członkowie zespołu są aktywni w swoim środowisku, chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem m.in. w ramach szkoleń oraz współpracy z Warszawskim Stowarzyszeniem Pośredników w Obrocie Nieruchomości.

Nominowany do nagrody Team jest częścią High Level Sales&Marketing (HLSM) – marki, którą współtworzy od 2019 r. Definiuje ona rynek nieruchomości premium dla najbardziej wymagających Klientów. Pod marką HLSM Team zajmuje się selekcją i sprzedażą wyjątkowych domów i apartamentów. Pomaga znaleźć odpowiednią nieruchomość na wynajem, doradza i zarządza całym procesem – od stworzenia koncepcji produktu i jego pozycjonowania, po kontakt z Klientami i realizację transakcji sprzedaży. Publikuje raporty „High Level Book”, a inwestycje ze swojego portfolio promuje na łamach magazynu „High Level”.

0
2120

Potwierdź wysłanie formularza

Kliknięcie przycisku „POTWIERDŹ” oznacza zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji zapytania.

Dane zostały wysłane pomyślnie. Dziękujemy.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną dotyczącą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Administratorem danych w rozumieniu obowiązujących przepisów o ochronie danych jest Tacit Development Polska JS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa („Tacit Development Polska JS”) z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Twarda 4, 00-105 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000457787, numer telefonu (22) 403 45 34. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych należy kontaktować się na adres poczty elektronicznej: rodo@tacitgroup.pl

Treść tylko dla subskrybentów newslettera, prosimy o zaznaczenie zgody.